CHRISTMAS CAROLS

As usual in December, our students have been learning Christmas Carols in Catalan and Spanish. ¡We love them! Moreover, in preschool, primary 1st and 2nd we have learned them also in English. We want to share some of their titles with you:

P3: “We wish you a Merry Christmas”; P4: “I’m a little Snowman”; P5: “I’m a little Star”; 1st: “Baby Jesus We Love You”; 2nd: : “Oh What Special Night”.

NADALES EN ANGLÈS

Com és habitual al desembre, els nens i nenes de l’escola hem estat aprenent Nadales a l’àrea de música. Com ens agraden! A més a més, a l’etapa d’infantil i al cicle inicial de primària hem après cançons en anglès. Aquí tenim alguns dels seus títols:

P3: “We wish you a Merry Christmas”; P4: “I’m a little Snowman”; P5: “I’m a little Star”; 1r: “Baby Jesus We Love You”; 2n: “Oh What Special Night”.

VILLANCICOS EN INGLÉS

Como es habitual en diciembre, los niños y niñas de la escuela han estado aprendiendo Villancicos en el área de música. ¡Como nos gustan! A más a más, en la etapa infantil i ciclo inicial de primaria hemos aprendido canciones en inglés. Aquí citamos algunos títulos: