INTERVIEWS

The 5th graders have made interviews to each other, acting different roles and characters. They have improved their vocabulary in English in a different funny way.

ENTREVISTES

Els alumnes de 6è de primària s’han fet entrevistes els uns als altres, representant diversos papers i personatges. Han millorat el seu vocabulari d’anglès d’una manera divertida i diferent.

ENTREVISTAS

Los alumnos de 6º de primaria se han hecho entrevistas los unos a los otros, caracterizando diferentes papeles y personajes. Han mejorado su vocabulario de inglés de una manera divertida y diferente.