MONTSERRAT’S TALENT SHOW

Last week third graders students did a very special activity in order to show our “talents” or skills.

Reproducing TV programs such as Got Talent, our students were grouped according to their personal tastes or preferences and they prepared a performance to be done in front of other students. In this performance they needed to do a short performance explaining who they were, what they liked and what they could do.

We had a really good time while we were dancing, singing, watching magic shows and performances with roller skates.

Our students are brilliant and real artists!

CONCURS DE TALENTS A L’ESCOLA MONTSERRAT

La setmana passada, els i les estudiants de tercer de primària vam fer una activitat molt especial per tal de demostrar als companys de classe les nostres habilitats.

Copiant el format d’un programa de TV com el “Got Talent”, els nostres estudiants van ser agrupats en funció de les seves preferències i van preparar una actuació. En aquesta, van fer una petita presentació explicant qui són, què els hi agrada i què saben fer… tot i això en anglès.

Vam passar una estona super divertida ballant, cantant i veient shows de màgia… inclús balls amb patins! Els nostres estudiants són uns artistes de debó!

CONCURSO DE TALENTOS EN EL COLEGIO MONTSERRAT

La semana pasada, los y las estudiantes de tercero de primària hicieron una actividad muy especial para demostrar a sus compañeros de clase sus habilidades y de que son capaces.

Imitando el formato de programas de televisión como el “Got Talent” nuestros estudiantes, agrupados según sus preferencias, prepararon una actuación. En esta actuación hicieron una pequeña presentación explicando quienes son, que les gusta y que saben hacer… todo esto en inglés!

Fue una tarde muy divertida, bailando, cantando y viendo shows de magia… incluso bailes en patines! Nuestros estudiantes son verdaderos artistas!