MY FAVOURITE ONES

The 4th grade primary students designed a special flower. Each petal had information about their favourite food, book, film, animal and sport. After doing that, they had to show and explain it to the classmates.

EL MEU FAVORIT

Els alumnes de 4t de primària han dissenyat una flor especial. Cada pètal tenia informació sobre el seu menjar preferit, llibre, pel·lícula, animal i esport. Després de fer això, ho havien d’ensenyar i explicar a la resta de companys.

MIS FAVORITOS

Los alumnos de 4º de primaria han diseñado una flor especial. Cada pétalo tenía información sobre su comida preferida, libro, película, animal y deporte. Después de hacer esto, tenían que mostrarlo y explicarlo al resto de compañeros.