ESO BOOK WEEK 22nd APRIL

During the Book Week at the secondary courses, we worked about Shakespeare in the English classes. We also improve some the students skills in English: we watched

ESO BOOK WEEK 22nd APRIL

Durant la setmana de les lletres, a l’ESO vam treballar Shakespeare des de la classe d’anglès. Vam aprofitar per desenvolupar diverses competències en llengua anglesa: vam veure vídeos sobre Shakespeare i sobre el teatre “The Globe”; l’alumnat va buscar informació sobre aquest autor i va redactar textos; també van buscar informació sobre les seves obres més importants i en va redactar petits resums; vam investigar sobre el lèxic i expressions que va inventar Shakespeare… En resum, l’alumnat va aprofundir sobre la vida i l’obra de Shakespeare a la vegada que millorava l’anglès.

ESO BOOK WEEK 22nd APRIL

Durante la semana de las letras, en los cursos de la ESO, se trabajó Shakespeare en la clase de inglés. Así, aprovechamos para desarrollar varias competencias en lengua inglesa: vimos

Cofinanciado por el programa Erasmus+
SEPIE erasmus plus

Aquest projecte s’ha finançat amb el recolzament de la Comissió Europea. Aquesta publicació (comunicació) és responsabilitat exclusiva de l’autor. La Comissió no es fa responsable de l’ús que es pugui fer de la informació d’aquest document.