EXPOSICIÓ ERASMUS+ BIBLIOTECA MESTRE MARTÍ TAULÉ

From March the 30th to the end of April, the public library Mestre Martí Taulé of Rubí displays some photographs and information to know more details about the Erasmus + project (Teachers European Development 2014-2016) which our school carried out last summer.

EXPOSICIÓ ERASMUS+ BIBLIOTECA MESTRE MARTÍ TAULÉ

Des del dia 30 de març fins a finals d’abril, la Biblioteca Municipal Mestre Martí Taulé de Rubí exposa un seguit de panells i fotografies on es poc conèixer detall de l’experiència Erasmus+ (Desarollo europeo del profesorado 2014-2016) que va dur a terme la nostra escola el passat estiu.

Un grup de deu mestres vam tenir l’oportunitat de marxar a Anglaterra a realitzar uns cursos de formació a Exeter i un període d’observació en una escola d’educació primària de Bristol.

Aquesta ha estat una experiència molt fructífera i enriquidora per l’escola en tant que els docents hem pogut millorar les nostres competències lingüístiques en anglès i hem pogut recollir interessants metodologies i recursos per treballar amb els nostres alumnes.

EXPOSICIÓ ERASMUS+ BIBLIOTECA MESTRE MARTÍ TAULÉ

Desde el día 30 de marzo hasta finales de abril, la Biblioteca Municipal Mestre Martí Taulé de Rubí expone una serie de paneles y fotografías donde se puede profundizar y conocer detalles de la experiencia Erasmus+ (Desarrollo europeo del profesorado 2014-2016) que nuestra escuela realizó el pasado verano.